Når man som kunde har fået hjælp til en sag, beder vi kunden om at give tilbagemelding på oplevelsen med rådgiveren. Herudover indsamles også en anmeldelse på den samlede oplevelse med LegalHero. 

På baggrund af denne tilbagemelding udregnes en rating for den enkelte rådgiver, som over tid vil fremgå som et gennemsnit af alle afgivne anmeldelser. 

Anmeldelserne er anonyme og vil ikke kunne bruges til at kunne genkende tidligere kunder. 

Vi ved godt, at det kan være svært at vurdere en jurists arbejde, men vi ved også, at rådgivning handler om en god serviceoplevelse. 

Derfor indsamler vi tilbagemeldinger på 4 forskellige punter:

  • Kommunkation: Hvor god var rådgiveren til at skrive i et let og forklarligt sprog

  • Deadline: Overholder rådgiveren deadlines som lovet i forbindelse med sagsbehandlingen

  • Reaktionstid: Hvor hurtig er rådgiveren til at svare på spørgsmål og henvendelser. 

  • Kvalitet: Hvordan var kvaliteten af den leverede rådgivning. 

På baggrund af ovenstående udregnes en samlet score, hvor de forskellige punkter bliver vægtet op mod hinanden. 

Herfra bliver der udregnet en samlet score, som fremgår af rådgiverens profil på LegalHero-platformen. 

Fandt du dit svar?